جزوه کارهای دریایی :: وبسایت شخصی مهدی صالح

وبسایت شخصی مهدی صالح

پشتیبان وبسایت اصلی mahdi-saleh.ir ...

وبسایت شخصی مهدی صالح

پشتیبان وبسایت اصلی mahdi-saleh.ir ...

مطالب برگزیده
معرفی و فیلم آموزشی نرم افزار SACS

معرفی نرم افزارSACS(Structural Analysis Computer System)

 

http://bayanbox.ir/view/8145519423849021095/Offshore-SACS-629x121-0714.jpg

 یک برنامه با تحلیل اجزای محدود است که کاربرد آن در مهندسی عمران به ویژه در تحلیل سازه های ساحلی و فراساحلی می باشد. این برنامه از چند تحلیل اجزای سازه ای مختلف سازگار با هم تشکیل شده است که ارتباط این تحلیل ها با یکدیگر نیاز به مجهولات مختلف در تحلیل کلی سازه را بر طرف می کند. به عبارت دیگر خروجی یک تحلیل ورودی مورد نیاز دیگری می باشد. تمامی این قسمت ها شامل استاندارد های مهندسی مختلف به صورت از پیش تعیین شده می باشد. برای سهولت کار با این نرم افزار توسط کاربر، این امکان مهیا شده است که ورودی داده ها به طور انتخابی با سیستم استاندارد واحد ها (SI) یا سیستم انگلیسی باشد.

برای دانلود فیلم های آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبسایت شخصی مهدی صالح
اللَّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ
خدایا فرج ولی خود را تعجیل فرما و در یاری او شتاب نما و مارا از یاوران و یاران او قرار ده و فیض شهادت در پیشگاه او را نصیب ما گردان

رهروان فاطمه (س)
آخرین نظرات

http://bayanbox.ir/view/1451117590417247597/ADV-telegram.jpg

http://bayanbox.ir/view/5828763466581897755/ADV-instagram.jpg

http://bayanbox.ir/view/5515722926436550078/ADV-aparat.jpg

جزوه کارهای دریایی دکتر برگی

http://s2.picofile.com/file/8286570518/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%DA%AF%DB%8C_Page_001.jpg

جزوه کارهای دریایی دکتر برگی استاد دانشگاه تهران، مرجعی کامل و مناسب در زمینه طراحی سازه های متعارف دریایی می باشد که در آن روابط مورد نیاز طراحی و دستور العمل ها (فلوچارت ها) برای سهولت در پیگیری مراحل طراحی اسفاده شده است. دکتر خسرو برگی در تهیه این جزوه از مراجع و منابع بسیاری استفاده کرده است تا دستنامه (هندبوک) بسیار خوبی را به دانش جویان و مهندسان ارائه نماید. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران تا سال ها پس از دوران تحصیل به این جزوه به عنوان یکی از همراهان همیشگی طراحی نگاه می کنند.

در ابتدای این جزوه مبانی هیدرولیک دریا، تئوری های موج و پدیده های همراه بصورت خلاصه و کاربردی گنجانده شده است تا روابط هیدرولیکی مورد نیاز را بدون نیاز به مرجع دومی بتوان استخراج و مورد استفاده قرار داد.

در انتهای جزوه کارهای دریایی دکتر برگی، یک بخش به عنوان ضمیه اضافه شده است که در آن اثر زلزله بر سازه های دریایی به صورت مناسبی بیان شده است و روابط مورد نیاز نیز در همین پیوست گنجانده شده است.

یکی از مهمترین قسمت های جزوه کارهای دریایی دکتر برگی، بیان اصول و مبانی طراحی بندر در قالبی مختصر و کامل است که به کمک آن، طراحان می توانند اطمینان یابند که هیچ بخشی از طراحی مورد غفلت واقع نشده است. اهمیت احداث بندر، اصول برنامه ریزی بنادر، طراحی بخش های مختلف یک بندر و ارزیابی اقلیمی بنادر از جمله اصولی است که در این بخش گنجانده شده است.

طراحی موج شکن های توده سنگی، شناور و بتنی، طراحی انواع اسکله های انگشتی، جتی، کی وال، شمع های ردیفی و …، طراحی انواع آبشکن ها و سازه های حفاظت از ساحل، طراحی کامل مجموعه بندر، طراحی سکوهای دریایی و … بخشی از مطالب مفید این جزوه می باشد که در ۴۴۶ صفحه انتشار یافته است.

جهت دریافت این جزوه بصورت مستقیم با ذکر یک صلوات بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://bayanbox.ir/view/4448942728675770901/Download-2.gif

منبع : وبسایت شخصی سید امیرحسین موسوی

توجه توجه

لطفا 10 ثانبه وقت گذاشته ومتن زیر را مطالعه بفرمایید

تیم اجرایی پایگاه رهروان فاطمه (س) اقدام به راه اندازی کانال تلگرام تخصصی در حوزه مهندسی عمران و معماری نموده اند. بخشی از درآمد این کانال صرف امور خیریه و اشتغال زایی برای دانشجویان با تمرکز بر دانشجویان نیازمند خواهد شد. لذا شما تنها با عضویت در این کانال می توانید علاوه بر استفاده از برترین مطالب آموزشی، در این کار خیر نیز سهیم شوید. متذکر می شویم که شما برای سهیم شدن در این کار خیر هیچ هزینه ای پرداخت نکرده و تنها در کانال تلگرام " سازه یار " عضو می شوید. برای عضویت در این کانال بر روی اینجا یا پوستر زیر کلیک نمایید.

http://bayanbox.ir/view/2325112204133484257/1.jpg

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی