فیلم آموزشی نرم افزار SEEP/W 2012 :: وبسایت شخصی مهدی صالح

وبسایت شخصی مهدی صالح

پشتیبان وبسایت اصلی mahdi-saleh.ir ...

وبسایت شخصی مهدی صالح

پشتیبان وبسایت اصلی mahdi-saleh.ir ...

مطالب برگزیده
معرفی و فیلم آموزشی نرم افزار SACS

معرفی نرم افزارSACS(Structural Analysis Computer System)

 

http://bayanbox.ir/view/8145519423849021095/Offshore-SACS-629x121-0714.jpg

 یک برنامه با تحلیل اجزای محدود است که کاربرد آن در مهندسی عمران به ویژه در تحلیل سازه های ساحلی و فراساحلی می باشد. این برنامه از چند تحلیل اجزای سازه ای مختلف سازگار با هم تشکیل شده است که ارتباط این تحلیل ها با یکدیگر نیاز به مجهولات مختلف در تحلیل کلی سازه را بر طرف می کند. به عبارت دیگر خروجی یک تحلیل ورودی مورد نیاز دیگری می باشد. تمامی این قسمت ها شامل استاندارد های مهندسی مختلف به صورت از پیش تعیین شده می باشد. برای سهولت کار با این نرم افزار توسط کاربر، این امکان مهیا شده است که ورودی داده ها به طور انتخابی با سیستم استاندارد واحد ها (SI) یا سیستم انگلیسی باشد.

برای دانلود فیلم های آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبسایت شخصی مهدی صالح
اللَّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ
خدایا فرج ولی خود را تعجیل فرما و در یاری او شتاب نما و مارا از یاوران و یاران او قرار ده و فیض شهادت در پیشگاه او را نصیب ما گردان

رهروان فاطمه (س)
آخرین نظرات

http://bayanbox.ir/view/1451117590417247597/ADV-telegram.jpg

http://bayanbox.ir/view/5828763466581897755/ADV-instagram.jpg

http://bayanbox.ir/view/5515722926436550078/ADV-aparat.jpg

اولین فیلم آموزشی نرم افزار SEEP/W 2012  به زبان فارسی

در این ویدئو تمامی مراحل ترسیم و تحلیل تراوش آب های زیر زمینی در محیط خاک توسط نرم افزار المان محدود SEEP/W به زبان فارسی و بصورت گام به گام آموزش داده شده است.

لینک حاضر خلاصه ای از فیلم کامل آموزشی می باشد که به عنوان نمونه در پایگاه اینترنتی قرار داده شده است .

شما می توانید بعد از مشاهده فیلم، در صورت تمایل به دریافت فایل کامل آن ، نام ، نام خانوادگی و ایمیل خود را در قسمت نظرات این پست ارسال نمایید تا در اسرع وقت شرایط دسترسی به فایل کامل مجموعه  برای شما ارسال گردد.

لازم به ذکر است که اطلاعات شما فقط توسط مدیریت سایت قابل دسترسی می باشد.

http://bayanbox.ir/view/5170006262641009300/Capture-Small.jpg

تمام حقوق این اثر متعلق به مهندس نوید سهرابی است و تنها مرجع پخش و نشر آن ، وبسایت شخصی مهدی صالح، می باشد و انتشار آن در سایت های دیگر منع شرعی دارد.

برای دریافت این فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

http://bayanbox.ir/view/4448942728675770901/Download-2.gif

تذکر : اسامی تمامی افرادی که درخواست فیلم دارند برای مدرس دوره ارسال می گردد و ایشان طبق نظر خود با دانشجویان تماس برقرار خواهند نمود.


https://bayanbox.ir/view/325824167317972816/telegram-post.jpg

 

نظرات (۵۵)

با سلام و وقت بخیر

لطفا فایل Sap و pdf را برای بنده ارسال نمایید.

پاسخ:
با سلام
تمامی درخواست ها تا تاریخ 15 خرداد برای مدرس ارسال گردیده است
موفق باشید

salam lotfan link film ra ghara dahid

man motaghazi hastam

پاسخ:
سلام و احترام
تمامی درخواست ها تا تاریخ 9 اردیبهشت 1401 برای مدرس دوره ارسال گردید.
موفق باشید
۲۶ آذر ۰۰ ، ۱۵:۴۰ کیمیا صنعت پور

سلام و خسته نباشید 

من به فایل آموزش نرم افزار برای پروژه دانشگاه نیاز دارم امکان دریافت فایل آموزش هست؟ میشود برای بنده ارسال کنید؟

پاسخ:
با سلام
ایمیل درخواست کنندگان تا این تاریخ برای مدرس دوره ارسال شده است.

سلام دانشجوی کارشناسی ارشد سازه هیدرولیکی هستم لطفا فایل را برایم ارسال کنید

۰۹ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۵۸ مجید نجفیان

ممنون میشم فیلم کامل آموزش نرم افزار را برام ارسال کنید. باتشکر

پاسخ:
با سلام
تمامی درخواست ها تا تاریخ 15 مرداد برای مدرس دوره ارسال گردیده است
۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۷ سیدمحمد رهنما

با سلام خدمت شما خیلی عالی بود من علاقه مند هستم نرم افزا رو یاد بگیرم برای هر حالتی از خاک چون من دانشجوری ارشد هستم و دوست دارم خودمو اماده کنم برای دکتری

خدا خیرتون بده انشالله همیشه سلامت باشین

پاسخ:
موفق باشید
۱۷ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۳۷ مهدی داودابادی

یا سلام خدمت شما بنده دانشجوی ارشد منابع اب هستم لطفا فیلم کامل اموزش seep را برای بنده ارسال کنید 

ممنون از زحمات شما

پاسخ:
با سلام
درخواست های تا تاریخ 16 فروردین برای مدرس ارسال گردید

با سلام دانشجوی کارشناسی هستم 

برای انجام پروژه به این آموزش نیاز دارم

لطفا ارسال کنید

۰۵ دی ۹۹ ، ۱۷:۱۴ میلاد رازینی

سلام . بنده دانشجوی کارشناسی ارشد ژئوتکنیک هستم . لطف کنید فیلم کتمل آموزش را برای بنده ارسال کنید. اجرتان با خدا

۰۴ دی ۹۹ ، ۱۸:۵۴ میلاد رازینی

با سلام 

بنده دانشجوی ارشد ژئوتکنیک هستم و برای انجام پروژه و تمرین به این آموزش نیاز دارم

لطف میکنید اگر فیلم کامل آموزش را برای بنده ارسال کنید . خیلی ممنون

با سلام چگونه می‌توانم آموزش را دریافت کنم

پاسخ:
سلام
اسامی درخواست کنندگان به مدرس دوره ارسال می گردد

باسلام لطفا فایل اموزش نرم افزار را برای من ارسال نمایید

۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۵۱ محمد امین وظیفه خواه
سلام ببخشید میشه اموزش هارو کلا واسم بفرستید بخصوص seep/wو...بقیه اش رو شدیدا برای انجام پروژه کارشناسی نیازش دارم
۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۲:۵۷ حسین صالحی
سلام لطفا برای من هم ارسال کنید
پاسخ:
با سلام
تا تاریخ 25 دی ماه 1397 تمامی درخواست ها به مدرس دوره اطلاع داده شد
با تشکر
۱۹ مهر ۹۷ ، ۱۹:۱۷ امیرحسین فضلی
سلام
دانشجوی کارشناسی منابع هستم لطف کنید فیلم اموزشی برای من ارسال کنید.
با تشکر فراوان
با سلام. لطفا لینک دانلود آموزش نرم افزار seep/w را به ایمیلم بفرستید. اجرکم عند الله
۲۵ تیر ۹۷ ، ۲۳:۲۶ زهرادهقانی
سلام.
دانشجوی ارشد رشته فیزیک خاک هستم برای ارائه پروژه به این فیلم احتیاج دارم لطفا اگر امکان داره بفرستین..
ممنون
پاسخ:
سلام و احترام
تا تاریخ 19 مرداد 97 تمامی درخواست ها برای مدرس دوره ارسال گردید
موفق باشید
با سلام لطف فیلم آموزشی کامل را برایم ارسال کنید

سلام
لطفا فایل آموزشی این نرم افزار را ارسال نمایید.
با تشکر
سلام 
من دانشجوی ارشد سازه هستم و برای انجام پپایان نامم نیاز به این اموزش نرم افزار دارم 
لذا خواهشمندم این ویدیو را در اختیار من قرار دهید
سلام 
من دانشجوی ارشد سازه هستم و برای انجام پپایان نامم نیاز به این اموزش نرم افزار دارم 
لذا خواهشمندم این ویدیو را در اختیار من قرار دهید
با سلام 
اینجانب دانشجوی کارشناسی ارشد میباشم و جهت انجام پایان نامه به این نرم افزار نیازمندم لذا خواهشمندم این مجموعه آموزشی را در اختیارم قرار دهید.با تشکر



پاسخ:
سلام و احترام
تا تاریخ 20 اسفند 96 تمامی درخواست ها برای مدرس ارسال گردیده است
با سلام اینجانب دانشجوی کارشناسی  مهندسی عمران دانشگاه یاسوج هستم و  برای انجام پایان نامه به این نرم افزار نیازمندم.با تشکر

کرامت پرهیزکار
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۳۲ محمدرضا ترکمانه
سلام.اگر امکانش هست برای من هم فیلم کامل رو ارسال کنید.ممنون
با سلام اینجا کسی فایل و دریافت کرد؟؟
من دو روز دیگه این نرم افزار و ارایه دارم چه کار کنم؟ اگر ممکنه پاسخ بدید
ممنون
پاسخ:
سلام و احترام
دوستان تمامی درخواست ها تا تاریخ 26 خرداد 96 برای مدرس دوره ارسال گردید
موفق باشید
۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۵ حامد علیزاده
سلام بسیار عالی بود استدعا دارم برای بنده هم ارسال فرمایید
با سلام.بنده فارغ التحصیل ارشد ژئوتکنیک و شاغل در پروژه ها هستم.به فایلهای آموزشی بیشتری از این نرم افزار نیاز دارم.با تشکر
پاسخ:
سلام و عرض ادب
اسامی دوستان درخواست کننده فیلم آموزشی تا این لحظه تماما برای مدرس دوره ارسال گردید
لطفا درخواست به صورت خصوصی ارسال نگردد
باتشکر
با سلام و خسته نباشید اگر ممکن هست فایل کامل این فیلم را برای من هم ارساال نمایید. با تشکر
باسلام؛ مسلم ضیاء هستم؛ خیلی ممنون میشم اگه فیلم کامل آموزش Seep/W رو برام بفرستید این ترم این نرم افزار موضوع ارائه درس آب های زیرزمینی ام است.
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۵۳ ابراهیم محمدی
با عرض سلام و خسته نباشید
اگه امکانش هس اموزش کامل seep w , slopw  رو واسم میل کنید مرسی
لطفا ویدئو کامل این آموزش رو برای بنده نیز ارسال بفرمایید.سپاس
سلام و خسته نباشید. ممنون میشم بفرمائید چجوری میتونم  فایل کامل آموزش seep/w را دانلود کنم.
در صورت امکان فایل کامل را  برای من میل کنید . ممنون از لطفتون
پاسخ:
با سلام و احترام
دوستان تا تاریخ 27 بهمن ماه 1395 تمامی درخواست ها و پرسش ها در حوزه آموزش این نرم افزار برای مدرس دوره ارسال گردید
موفق باشید

سلام اگه امکان داره فایل های آموزشی  ژئواستدیو رو برام ارسال کنید ممنون میشم

۱۹ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۰ وحید مومنی هلالی
با سلام و خسته نباشید. لطف کنین آموزش کامل slope/w و seep/w رو برام بفرستین ممنون میشم. برای پروژه سد خاکی شدیدا slope/w و seep/w رو لازم دارم. باتشکر از شما.
پاسخ:
با سلام
جناب اقای مومنی هر 4 پیام شما خدمت مدرس دوره ارسال گردید
با تشکر
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۸ محمدعلی عابدیان
لطفا فیلم کامل رو برام ارسال نمایید متشکرم
پاسخ:
سلام
درخواست ها تا تاریخ 18 بهمن ها برای مدرس دوره ارسال گردید
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۲ مصطفی فتحی
لطفا فایل ویدئو کامل آموزش نرم افزار seep/w رو کامل بزارید خیلی نیاز دارم. با تشکر
پاسخ:
با سلام و احترام

اسامی و ادرس ایمیل تمامی دانشجویان متقاضی فیلم آموزشی تا این تاریخ برای مدرس دوره ارسال گردید
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۴۱ مصطفی فتحی
دریافت فایل آموزش به زبان فارسی نرم افزار seep/w
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۱ جواد شیخی ون
با سلام
لطفآ فایل آموزش کامل seep -slop  را ارسال نمایید متشکرم.
با سلام
لطفا فیلم را برای من ارسال کنید به شدت به این نرم افزار نیازمندم.
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۲ محسن مقدسی
ممنون میشم اگه در اسرع وقت اقدام فرمایید

۰۷ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۷ Mohammad Eslami
با سلام 

۰۱ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۴ الهام جوکار
باسلام. من ارشد سازهای آبی دارم. لطف کنین این فایل را به ایمیل من بفرستین. خیلی ممنونم و متشکرم 
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۲:۲۲ امیر کاوه نافچی
با سلام, از در اختیار گذاشتن این ویدئو در دسترس عموم, از شما سپاس گذارم و خواستار دریافت آن می باشم
با سلام واحترام
ضمن تشکز از زحمات شما لطفا اگر امکان دارد فایل کامل آموزش این نرم افزار را برای اینجانب ارسال نمایید
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۲ علی جمالو
سلام علی جمالو ارشد خاک دانشگاه قم برای انجام پروژه مکانیک خاک پیشرفته
۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۰ زیبا شیخی
دانشجوی کارشناسی ارشد ژئوتکنیک هستم لطفا فایل کامل رو ارسال کنین
وحید رمضانی هستم دانشجوی رشته سازه هیدرولیکی خواهش میکنم فایل کامل را ارسال کنید
با سلام بنده دانشجوی کارشناسی ارشد ژعوتکنیکم لطفا فیلم را برای من نیز ایمیل فرمایید ممنون
سلام لطفا شرایط را برای من ارسال کنید. با تشکر
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۰۵ یامین ابروزن
سلام مهندس.واقعا عالییه
اینجانب برای پایان نامه ارشد به شدت به این فیلم نیاز دارم لطفا برا منم ارسال کنید
سپاسگزارم
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۵۲ حسینعلی زاهد مقدم
با سلام . با توجه به اینکه اینجانب دانشجوی ارشد مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی میباشم و جهت اجرای پروژه و پایان نامه نیاز به این نرم افزار دارم ، خواهشمندم نسبت به ارسال آن اقدام نمائید.
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۲۴ خشایار حسینی

باسلام

لطفا فیلم کامل رو برای من ارسال کنید

با سلام 
اینجانب دانشجوی کارشناسی ارشد میباشم و جهت انجام پایان نامه به این نرم افزار نیازمندم لذا خواهشمندم این مجموعه آموزشی را در اختیارم قرار دهید.با تشکر
با سلام اینجانب دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معدن دانشگاه تهران هستم و به شدت برای انجام پایان نامه به این نرم افزار نیازمندم.با تشکر
پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی